Положенняпро внутрішню систему забезпечення якості освіти
Летківської СЗШ І-ІІІ ступенів

Схвалено рішенням педагогічної ради 11.01.2020 ,протокол №03

I. Загальні положення

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти розроблено відповідно до вимог Закону України «Про освіту» (стаття 41. Система забезпечення якості освіти)

Внутрішня система забезпечення якості включає:

  • стратегію та процедури забезпечення якості освіти;
  • систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • критерії, правила і процедури оцінювання учнів;
  • критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;
  • критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівників;
  • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;
  • забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління освітнім закладом;
  • створення в освітньому закладі нового мотивуючого та інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

II.Стратегія та процедури забезпечення якості освіти

1.Стратегія забезпечення якості освіти базується на наступних принципах:
  • принцип цілісності, який полягає в єдності усіх видів освітніх впливів на учня, їх підпорядкованості головній меті освітньої діяльності, яка передбачає всебічний розвиток, виховання і соціалізацію особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності;
  • принцип відповідностіДержавним стандартам загальної середньої освіти;
  • принцип розвитку, що виходить з необхідності вдосконалення якості освітнього процесу відповідно до зміни внутрішнього та зовнішнього середовища, аналізу даних та інформації про результативність освітньої діяльності;
  • принцип відкритості інформації на всіх етапах забезпечення якості та прозорості процедур системи забезпечення якості освітньої діяльності.
2.Забезпечення якості освіти передбачає здійснення таких процедур і заходів:
  • функціонування системи формування компетентностей учнів;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, посилення кадрового потенціалу освітнього закладу;
  • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу.
3.Система контролю за реалізацією процедур забезпечення якості освіти включає:
  • самооцінку ефективності діяльності із забезпечення якості освіти;
  • моніторинг якості освіти.
4. Завдання моніторингу якості освіти:
  • здійснення систематичного контролю за освітнім процесом в освітньому закладі;
  • створення власної системи неперервного і тривалого спостереження, оцінювання стану освітнього процесу;
  • аналіз чинників впливу на результативність освітнього процесу, підтримка високої мотивації навчання;
  • створення оптимальних соціально-психологічних умов для саморозвитку та самореалізації учнів і педагогів;
  • прогнозування на підставі об’єктивних даних динаміки й тенденцій розвитку освітнього процесу в освітньому закладі.

5. Моніторинг в освітньому закладі здійснюють:

  • директор школи та його заступники;
  • засновник;
  • органи, що здійснюють управління у сфері освіти;
  • органи самоврядування, які створюються педагогічними працівниками, учнями та батьками;
  • громадськість.

6. Основними формами моніторингу є:

  • проведення контрольних робіт;
  • результати ДПА, ЗНО
  • підсумкове оцінюваня учнів в класному журналі
  • участь учнів у І та ІІ, ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсів;
  • перевірка документації;
  • опитування, анкетування;
  • відвідування уроків, заходів.
7. Критерії моніторингу:
  • об’єктивність;
  • систематичність;
  • відповідність завдань змісту досліджуваного матеріалу;
  • надійність (повторний контроль іншими суб’єктами);
  • гуманізм (в умовах довіри, поваги до особистості).
8. Очікувані результати:

•отримання результатів стану освітнього процесу в освітньому закладі;

•покращення функцій управління освітнім процесом, накопичення даних для прийняття управлінських та тактичних рішень.

9. Підсумки моніторингу:

•підсумки моніторингу узагальнюються у наказах, схемах, діаграмах, висвітлюються в аналітично-інформаційних матеріалах;

• за результатами моніторингу розробляються рекомендації, приймаються управлінські рішення щодо планування та корекції роботи;

•дані моніторингу можуть використовуватись для обговорення на засіданнях методичних об'єднань вчителів, нарадах при директору, засіданнях педагогічної ради.

Кiлькiсть переглядiв: 234

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.