2019-2020 навчальний рік

10 січня /учителі
Психолого-педагогічний семінар

ТЕМА: Медіація в освітньому закладі:
вирішення конфліктів мирним шляхом».
Учасники ознайомилися з поняттям «медіації», з необхідністю створення служб порозуміння та роллю медіаторів у школі.

Щоб краще зрозуміти природу конфлікту та допомогти учням його розв’язувати, з педагогами школи проведено заняття з елементами тренінгу «Конфлікт: погляд зсередини». Учасники заняття познайомилися з впливом упереджень та стереотипного мислення на виникнення конфлікту, побачили вибірковість сприйняття інформації у розвитку конфлікту. Спробували розв’язувати конфліктні ситуації, дізналися про свій стиль поведінки у конфлікті.

/Files/images/_psiholog/семінар.jpg /Files/images/_psiholog/семінар 2.jpg

/Files/images/_psiholog/1..jpg /Files/images/_psiholog/2..jpg

6 грудня / батьки учнів 2-Б класу
Батьківський всеобуч

Заняття з елементами тренінгу "Кроки до розуміння дитини"

Батьки на занятті мали можливість зрозуміти, що кожна людина, особливо діти, заслуговують на увагу до своїх досягнень та позитивну оцінку, навчились правильно висловлювати власні емоції та хвалити дітей; побачили, наскільки шкідливим є навішування ярликів. Методика психодрами "Батьківська любов"дозволила учасникам згадати та пережити різні події свого життя, усвідомити свою теперішню поведінку, вчинки, думки

29 листопада / батьки учнів 5 класу

Батьківський всеобуч
"Психофізіологічні особливості розвитку дитини у 5 класі: труднощі адаптації"

На занятті батьки познайомились з віковими особливостями дітей ( зміна ведучої діяльності, мотиваційна криза, переважання збудження над гальмуванням, особливості мислення. Окремо було виділено загальні проблеми п'ятикласників за результатами спостережень. Під час роботи в групах батьками було вироблено загальні поради, як зберегти інтерес дитини до школи та поради, як правильно хвалити дітей.

8 листопада / батьки учнів 1 класу

"Результати адаптаційного періоду першокласників:
психофізіологія розвитку "

Батьки ознайомились з особливостями адаптаційного періоду дитини у 1 класі, з факторами, що впливають на успішну адаптацію , з особливостями прояву дезадаптації. Розглянуто проблему батьківської підтримки, як необхідної умови успішної адаптації першокласника. Робота в групах була спрямована на опрацювання батьками вікових психофізіологічних особливостей шестирічок. Батьки отримали буклети "Батьківська підтримка першокласників під час адаптації і не тільки..."

17 вересня / учителі-предметники у 5 класі

Психолого-педагогічний консиліум
"Індивідуальні особливості розвитку пятикласника при переході в школу ІІ ступеня"

На консиліумі вчителі -предметники були ознайомлені з психофізіологічними особливостями розвитку п'ятикласників; з основними показниками готовності до середньої школи (рівень адаптації, шкільна тривожність, наявність мотивації, автономність-залежність у навчальній діяльності, особливості самооцінки учнів, рівень розвитку психічних процесів); отримали пам'ятки щодо роботи з п'ятикласниками в період адаптації.

Кiлькiсть переглядiв: 84

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.