ПЕДРАДА - колегіальний орган управління закладом освіти,
створений для розв’язання основних питань освітнього процесу.

2023/2024 навчальний рік

12 січня 2024 року

1. Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр 2023/2024н.р.Інформація заступника директора з НР Ольги ЛЕЩУК

2. Про визначення претендентів на отримання свідоцтва про здобуття базової загальної середньої освіти та повної загальної освіти з відзнакою та нагородження золотою і срібною медалями. Інформація директора Олександри УСЕНКО

3. Про стан впровадження Концепції «НУШ» в 5-6 класах. Доповідь директора Олександри УСЕНКО
3.1. Нові підходи до викладання української мови та літератури для учнів 5-6 класів. Виступ Лариси ГАЙТОВОЇ
3.2. Формування математичної компетентності на уроках математики. Виступ Людмили САНДУЛЯК
3.3. Особливості викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Виступ Оксани ПАЛАМАРЧУК

4. Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2023році. Інформація заступника директора з навчальної роботи Ольги ЛЕЩУК

5. Про затвердження сертифікатів підвищення кваліфікації керівників та педагогів закладу освіти, які забезпечуватимуть впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа». Інформація заступника директора з навчальної роботи Ольги ЛЕЩУК

15 грудня 2023 року

1. Про план підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024 році. Інформація заступника директора з навчальної роботи Ольги ЛЕЩУК

3 листопада 2023 року

1. Творча інтеграція навчання здобувачів освіти у навчальному закладі, її вплив на результативність освітнього процесу.

1.1. Інтегроване навчання тематичний і діяльнісний підхід в освітньому процесі. Доповідь директора Олександри УСЕНКО
1.2. Особливості інтегрованого навчання в початковій школі. Виступ Оксани ЄВДОКИМОВОЇ
1.3. Інтегроване навчання на уроках української мови та літератури як умова формування компетентної сучасної особистості. Виступ Оксани ТУНДИ
1.4. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з ООП. Виступ Світлани ГОНТАР
1.5. Інтегрований підхід до проведення занять з фізичної культури. Виступ Сергія СЕРЕДИ
1.6. Інтеграція на уроках музичного мистецтва. Виступ Ірини НЕСТЕРЕНКО

2. Про орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогів закладу у 2024 році. Інформація заступника директора з НР Ольги ЛЕЩУК

2022-2023 навчальний рік

12 січня 2023 року

1. Освітній «фронт» України за 10 місяців війни. Інформація директора О.Усенко
2. Підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2022-2023нр. Інформація заступника директора з НР Кульчиковської Н.
3. Про претендентів на отримання свідоцтва з відзнакою та нагородження золотою та срібною медалями.
ВИСТУПИ: Паламарчук О.І., Мазурець О.Г. - класні керівники 9-их класів; Посмітюха Ю.А.- класний керівник 10 класу; Гайтова Л.І. -класний керівник 11 класу

4. Організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу.
Доповідь заступника директора з НР Кульчиковської Н.С.
ВИСТУПИ:
1.Мазурець О.Г. –Технологія навчання в парах чи невеликих групах, або кооперативне навчання як ведуча форма організації освітнього процесу НУШ.
2. Тунда О.І. – Про стратегії оцінювання роботи в парах та групах.

5. Про нове Положення про атестацію педагогічних працівників . Інформація директора О.Усенко
6. Про план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023рік. Інформація заступника директора з НР Кульчиковської Н.С.
7. Про виконання рішень попередньої педради. Інформація директора О.Усенко

4 листопада 2022 року

1. Аналіз впровадження педагогічним колективом закладу Державного стандарту початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» 2018-2023рр.
Доповідь заступника директора з навчальної роботи КУЛЬЧИКОВСЬКОЇ Н.С.

2. ПЕДРАДА - «МАЙСТЕР-КЛАС»
Епіграф: Якщо хочете чогось навчитись, робіть це! (RobertC.Schank)
ТЕМА: Онлайн- інструменти дистанційного та змішаного навчання, що забезпечують формування ключових та предметних компетенцій на уроках:
- інформатики; «Як провести успішний онлайн урок?» / вчителька Зіньківська Л.І.
- української мови на етапі мотивації / Гайтова Л.І.
- української літератури на етапі вивчення нового / Тунда О.І.
- англійської мови на етапі закріплення вивченого / Мазурець О.Г.
- математики формування умінь та навиків / Сандуляк Л.М.
- біології актуалізації опорних знань / Паламарчук О.І.
- фізики на етапі контролю навчальних досягнень / Посмітюха Ю.А.
- хімії підготовки домашніх завдань / Лещук О.Г.
- мистецтва на етапі рефлексії / Макаревич О.С.

3. Про орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогів закладу у 2023 році.
Інформація директора Олександри УСЕНКО

2021-2022 навчальний рік

6 січня 2022 року

1. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.

Епіграф «Формувальне оцінювання - оцінювання для навчання!»

1.1.Формувальне оцінювання у сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів, сутнісні ознаки, основні принципи.
Доповідь заступника директора з НР Наталії Кульчиковської
1.2.Переваги, ризики впровадження та умови реалізації формувального оцінювання. Виступ учителя початкових класів Олени Олійник
1.3.Модель формувального оцінювання, стратегії оцінювання та особливості реалізації етапів формувального оцінювання в 1-2, 3-4, в 5-6 класах НУШ. Виступ учителя початкових Світлани Куцої
1. 4.Цілепокладання у процесі формувального оцінювання.
Виступ учителя англійської мови Ольги Мазурець
1.6.Принципи та прийоми зворотного зв’язку. Виступ учителя укр мови і літ Гайтової Л.І.
1.7. Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання. Виступ учителя біології Паламарчук О.І.

2. Про Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затверджений Постановою КМУ від 15.09.2021 №957. Інформація директора Усенко О.І.
3. Підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2021-2022н.р. Інформація заступника директора з НР Кульчиковської Н.С
4. Про визначення претендентів на отримання свідоцтв з відзнакою. Інформація класних керівників 9 класу Посмітюхи Ю.А.,10 класу Гайтової Л.І.
5. Про план підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2022році. Інформація заступника директора з НР Кульчиковської Н.С.

/Files/images/pedrada_schen_2022/1.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/3.jpg

/Files/images/pedrada_schen_2022/2.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/9.jpg

/Files/images/pedrada_schen_2022/4.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/5.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/6.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/7.jpg

/Files/images/pedrada_schen_2022/12.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/11.jpg /Files/images/pedrada_schen_2022/зображення_viber_2022-01-12_12-13-10-661.jpg

2020-2021 навчальний рік
19 березня 2021р ПЕДРАДА
Тема: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ освітнє СЕРЕДОВИЩЕ – важлива умова формування соціальної компетентності, пов’язаної із здоровим способом життя

1. ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ освітнє СЕРЕДОВИЩЕ – важлива умова формування соціальної компетентності, пов’язаної із здоровим способом життя. /Доповідь Вольської О.М., заступника директора з ВР /

ВИСТУПИ:
1.Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища. /Лещук О.Г., учитель хімії/.
2.Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку. /Тунда О.І. , учитель укр. мови і літ./
3. Утвердження здорового способу життя у шкільному середовищі. / Нестеренко І.В., педагог-організатор/
4. Культура здоров’я учнів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського і НУШ. /Куца С.В., учитель 2 класу/
5. Практичні завдання :/Кульчиковська Н.С., заступник з НР/
5.1.САМООЦІНЮВАННЯ: «Сучасні технології здоров’язбережувального освітнього середовища». Анкета.
5.2.Вправа «Приклад теми уроку з начальних програм, де формується здоров’язбережувальна компетентність учнів та має реалізуватись наскрізна лінія «Здоров’я і безпека».

9 січня 2021р ПЕДРАДА

ТЕМА: Помилка- чинник розвитку учнів.
Форма проведення: педрада -дискусія
Епіграфи
:
"Закрийте двері перед усіма помилками, й істина не зможе увійти". Р. Тагор, індійський поет, філософ.
"Робити помилки - це ОК. Як ви навчаєтесь? Роблячи помилки.У цьому і вся річ.Це і є суттю навчання". Едріен Андерхілл, президент Всесвітньої організації вчителів англійської мови
Презентація:
1.«Помилятися важливо! Думки міжнародних науковців»
2."НУШ. Вербальне оцінювання.(заступник директора з НР Кульчиковська Н.С.)
Проблемні питання:
- Як допомогти дитині не боятися помилок?
- Як помилки впливають на самооцінку? (практичний психолог Сандуляк О.Г.)
- Що робити учителям та батькам?
Рефлексія: «Дозвольте дітям робити помилки»

2019-2020 навчальний рік

11 січня 2020 ПЕДРАДА

ТЕМА: Інтеграція навчання як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти Нової української школи.
Форма проведення: педрада-практикум
Вправа
: Рефлексія. Прийом "Покажи настрій" І
Інтерактивна лекція " Інтеграція навчання як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти Нової української школи"
Вправа: Складання опорного конспекту, карти розуму за лекцією
.Вправа: Рефлексія діяльності. Прийом "Рефлексійна мішень" / заступник директора з НР Кульчиковська Н.С. /
Практична частина Методи та технології інтегрованого навчання на відкритих навчальних заняттях учителів школи. / Усенко О.І., директор/
Вправа: Самоаналіз відкритих уроків «Який метод? Яка технологія?»
Вправа: Найпродуктивніші інтеракції інтегрованого навчання на відкритих уроках.
Вправа: Рефлексія змісту.Прийом "Незакінчене речення"

/Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/20200111_094358.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/20200111_094414.jpg

30 жовтня 2019 ПЕДРАДА

ТЕМА: Впровадження компетентнісного підходу в системі оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах реформування загальної середньої освіти

1. Реалізація компетентнісного підходу до навчання у системі оцінювання навчальних досягнень учнів закладу освіти в умовах реформування загальної середньої освіти. /Доповідь заступника з НР Кульчиковської Н.С./
ВИСТУПИ:
1. Впровадження формувального оцінювання у початковій школі. /О.В.Олійник, учитель 2-Б класу/
2. Сучасні підходи до оцінювання навчальної діяльності школярів на уроках :
- філологічних предметів / Тунда О.І., учитель укр.мови та літ./;
- математичних предметів / Сандуляк Л.М., учитель математики/;
- природничих предметів /Лещук О.Г., учитель хімії/
3.Фінський досвід. Оцінювання – це навичка і завжди діалог. /Вольська ОМ., заступник директора з ВР/
4.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень у закладі освіти - вимога/правило Державної служби оцінювання якості освіти. /Усенко О.І., директор/

/Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/31.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/32.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/33.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/34.jpg

2018-2019 навчальний рік

27 березня 2019 ПЕДРАДА

ТЕМА: Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, партнерство учасників освітнього процесу

1.Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, партнерство учасників освітнього процесу /Доповідь Н.С.Кульчиковської, заступника з НР/
ВИСТУПИ:
1. Інноваційна діяльність – потреба та готовність сучасного вчителя. Освітній проект «На урок»: онлайн-ресурси учителям. /Зіньківська Л.І., учитель інформатики
2. Творчо-пошукова активність на уроках – шлях до креативної особистості./Тунда О.І., учитель укр. мови і літ./
3. Партнерство – продуктивна співпраця учасників освітнього процесу. /Євдокимова О.І., учитель 3 класу/

9 січня 2019 ПЕДРАДА
ТЕМА: Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.

1. Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації школярів в сучасному освітньому просторі. /Доповідь Кульчиковської Н.С., заступника з НР/
2. Особливості психосоціального розвитку дітей та статистика по школі. /Доповідь Сандуляк О.Г., практичного психолога/
3. Соціалізація учнів в освітньому середовищі школи:
· через інформаційний простір школи /виступ Вольської О.М., заступника з ВР/
· через навчальні предмети /виступ Гайтовоїї Л.І., учителя ур.мови і літ./
· через роботу учителя-класовода / виступ Куцої С.В.,учителя 4 класу/
· через роботу класного керівника / виступ Паламарчук О.І.,кл.кер 5-А класу/
· через позаурочну діяльність школярів /виступ Макаревич О.С., педагога-організатора/
3.4. Соціалізація дітей із кризових сімей. / виступ Савчук С.В., соціального педагога /

2017-2018 навчальний рік

10 січня 2018р ПЕДРАДА

ТЕМА: Реалізація наскрізних ліній оновлених навчальних програм у 5-9 класах на уроках природничо-математичних дисциплін.
ФОРМА проведення: ЗАХИСТ ІННОВАЦІЙ

ВИСТУПИ:
1. ТЕОРІЯ ПИТАННЯ: Наскрізні лінії – один із засобів забезпечення компетентнісного підходу в галузі викладання предметів в розбудові Нової української школи. (директор Усенко О.І.)
2. Реалізація наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», « Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках:
- біології, природознавства, екології (учитель Паламарчук О.І.)
- інформатики (учитель Зіньківська Л.І.)
- хімії (учитель Лещук О.І.)
- математики (учитель Сандуляк Л.М.)
- географії, економіки (учитель Макаревич В.С.)
- фізики (учитель Посмітюха Ю.А.)

Кiлькiсть переглядiв: 9643

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.