2023-2024н.р.

Флеш-тренінг з педагогами

"Психологічне благополуччя та резілієнс педагога"

Тренінг розрахований на те, щоб торкнутися психологічної теми: емоційного стану людини , краще зрозуміти самих себе та інших, навчитися висловлювати свої почуття, переживання, практикувати прийоми релаксації та відновлення своїх ресурсів, отримати задоволення від спілкування з колегами, розслабитись, відволіктись. Набути позитивних емоцій.

2022-2023н.р.

Психологічний практикум з педагогами

"ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА В УМОВАХ ВІЙНИ . АЛГОРИТМ ДІЙ"

/Files/images/psiholog_2022-2023/Практикум з педагогами.jpg /Files/images/psiholog_2022-2023/Практикум 2.jpg

2020-2021 навчальний рік

Психолого-педагогічний семінар - 17.03.2021р.

Тема. Створення безпечного освітнього середовища, вільного від від будь-яких форм насильства та дискримінації.


Педагоги ознайомились з основними психотравмуючими ситуаціями в освітньому закладу. Під час роботи в групах ідентифікували різні явища насильства, визначили причини булінгу, його види та сторони цькування. Розгляд конфліктних ситуацій у групах допоміг педагогам навчитись розв'язувати подібні випадки в освітньому середовищі. Наведені узагальнені результати діагностики "Вчитель очима учнів" дали змогу оцінити перевагу емоційного і поведінкового компонентів у стосунках "вчитель-учень". Основним завданням семінару було подання алгоритму дії педагогів у випадку виявлення випадків булінгу.


/Files/семінар.jpg


учителі
Психолого-педагогічний семінар

ТЕМА: Медіація в освітньому закладі:
вирішення конфліктів мирним шляхом».
Учасники ознайомилися з поняттям «медіації», з необхідністю створення служб порозуміння та роллю медіаторів у школі.

Щоб краще зрозуміти природу конфлікту та допомогти учням його розв’язувати, з педагогами школи проведено заняття з елементами тренінгу «Конфлікт: погляд зсередини». Учасники заняття познайомилися з впливом упереджень та стереотипного мислення на виникнення конфлікту, побачили вибірковість сприйняття інформації у розвитку конфлікту. Спробували розв’язувати конфліктні ситуації, дізналися про свій стиль поведінки у конфлікті.

/Files/images/_psiholog/семінар.jpg /Files/images/_psiholog/семінар 2.jpg

/Files/images/_psiholog/1..jpg /Files/images/_psiholog/2..jpg

4 грудня / батьки учнів 3-Б класу
Батьківський всеобуч

Заняття з елементами тренінгу "Кроки до розуміння дитини"

Батьки на занятті мали можливість зрозуміти, що кожна людина, особливо діти, заслуговують на увагу до своїх досягнень та позитивну оцінку, навчились правильно висловлювати власні емоції та хвалити дітей; побачили, наскільки шкідливим є навішування ярликів. Методика психодрами "Батьківська любов"дозволила учасникам згадати та пережити різні події свого життя, усвідомити свою теперішню поведінку, вчинки, думки

27листопада / батьки учнів 5 класу

Батьківський всеобуч
"Психофізіологічні особливості розвитку дитини у 5 класі: труднощі адаптації"

На занятті батьки познайомились з віковими особливостями дітей ( зміна ведучої діяльності, мотиваційна криза, переважання збудження над гальмуванням, особливості мислення. Окремо було виділено загальні проблеми п'ятикласників за результатами спостережень. Під час роботи в групах батьками було вироблено загальні поради, як зберегти інтерес дитини до школи та поради, як правильно хвалити дітей.

6 листопада / батьки учнів 1 класу

"Результати адаптаційного періоду першокласників:
психофізіологія розвитку "

Батьки ознайомились з особливостями адаптаційного періоду дитини у 1 класі, з факторами, що впливають на успішну адаптацію , з особливостями прояву дезадаптації. Розглянуто проблему батьківської підтримки, як необхідної умови успішної адаптації першокласника. Робота в групах була спрямована на опрацювання батьками вікових психофізіологічних особливостей шестирічок. Батьки отримали буклети "Батьківська підтримка першокласників під час адаптації і не тільки..."

17 вересня / учителі-предметники у 5 класі

Психолого-педагогічний консиліум
"Індивідуальні особливості розвитку пятикласника при переході в школу ІІ ступеня"

На консиліумі вчителі -предметники були ознайомлені з психофізіологічними особливостями розвитку п'ятикласників; з основними показниками готовності до середньої школи (рівень адаптації, шкільна тривожність, наявність мотивації, автономність-залежність у навчальній діяльності, особливості самооцінки учнів, рівень розвитку психічних процесів); отримали пам'ятки щодо роботи з п'ятикласниками в період адаптації.

Кiлькiсть переглядiв: 868

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.