ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ педагогічних працівників освітнього закладу
здійснюється відповідно ПОРЯДКУ підвищення кваліфікації
педагогічних і науково-педагогічних працівників,
затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 21.08.2019р № 800

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників Летківського ліцею
на 2023рік

ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням педагогічної ради Летківського ліцею від 04.11.2022, протокол №04
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 25 осіб

№ п/п Напрям Суб’єкт підвищення кваліфікації Кількість педагогічних працівників
1. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) КЗВО « Вінницька академія безперервної освіти» 15
2. Розвиток управлінської компетентності КЗВО « Вінницька академія безперервної освіти» 2
3. Інклюзивне навчання; моделювання індивідуальної навчальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами КЗВО« Вінницька академія безперервної освіти» 7
4. Класний керівника в сучасних освітніх реаліях КЗВО« Вінницька академія безперервної освіти» 1

ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу на 2022рік

ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням педагогічної ради від 05.01.2022р., протокол №05

№ п/п Прізвище, ім’я , по батькові педагогічного працівника Тема (напрям, найменування) Суб’єкт підвищення кваліфікації Обсяг (тривалість) Вид Форма (форми) Строки
1. Усенко О.І. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів зарубіжної літератури КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» (ВАБО) 30год Фаховий курс очно- дистанційна 22.02-25.02
2. Кульчиковська Н.С. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів зарубіжної літератури ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 17.05-20.05
3. Вольська О.М. Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 21.03-24.03
4. Сандуляк О.Г. Проблематика соціальної дезадаптації підлітків ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 14.11-17.11
5. Гайтова Л.І. Розвиток навичок критичного і креативного мислення в контексті формування ключових компетентностей ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 21.11-24.11
6. Тунда О.І. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів української мови та літератури ВАБО 30год фаховий курс очна 01.03-04.03
7. Фігура Г.С. Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 24.10-27.10
8. Мазурець О.Г. Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 10.10-13.10
9. Сандуляк Л.М. Підготовка учнів до складання ЗНО з математики ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 28.11-01.12
10. Пунько В.М. Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 31.10-03.11
11. Паламарчук О.І. Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 21.03-24.03
12. Макаревич В.С. Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 21.02-24.02
13. Посмітюха Ю.А. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів фізики та астрономії ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 10.05-13.05
14. Лешук О.Г. Проблематика соціальної дезадаптації підлітків ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 14.11-17.11
15. Зіньківська Л.І. Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) ВАБО 30 год тематичний курс очно- дистанційна 21.02-24.02
16. Нестеренко О.І. Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 31.01-03.02
17. Макаревич В.В. Розвиток професійних компетентностей педагога-організатора ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 22.03-25.03
18. Середа С.І. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів фізичної культури ВАБО 30год фаховий курс очна 18.10- 21.10
19. Макаревич О.С. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) учителів основ здоров’я ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 10.05-13.05
20. Краківська Л.М. Розвиток професійних компетентностей (- другі класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – І цикл) ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 03.05-06.05
21. Євдокимова О.І. Розвиток професійних компетентностей (треті класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл) ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 25.01-28.01
22. Куца С.В. Розвиток професійних компетентностей (четверті класи 2022/2023 н.р., за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл) ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 13.09-16.09
23. Слободяник Н.М. Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ ВАБО 30год тематичний курс очно- дистанційна 28.11-01.12
24. Олійник О.В. Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ ВАБО 30год тематичнийкурс очно- дистанційна 20.06-23.06
25. Гонтар С.М. Розвиток професійних компетентностей асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти ВАБО 30год фаховий курс очно- дистанційна 01.02-04.02
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу на 2022 рік

ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням педагогічної ради від 17.11.2021р, протокол №4

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію - 25 осіб

№ п/п Напрям Суб’єкт підвищення кваліфікації Кількість педагогічних працівників
1. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) КЗВО « Вінницька академія безперервної освіти» 16
2. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо) КЗВО « Вінницька академія безперервної освіти» 2
5. Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; ВКНЗ « Вінницька академія безперервної освіти» 7
Кiлькiсть переглядiв: 360

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.